דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

תטא-הילינג ככוח ריפוי בקבוצה

פעמים רבות אנו נתקלים במצבים בחיים שיוצרים בנו תחושה נוראה של אובדן כיוון וייאוש, שכן ההתמודדות עמם כרוכה במעמסה רגשית, פיזית וכלכלית, לצד הצורך במידע שבאופן טבעי אינו נחלתם של מרבית האנשים. על ההתמודדות הזו מקלות קבוצות התמיכה, המספקות למשתתפים בהן אפשרות לעזור לעצמם ולאחרים במצבם.

מהי קבוצת תמיכה?

מסגרת מוגדרת בה נפגשים אנשים שמצבם דומה כדי לעסוק במצב המשותף והבעיות הנלוות אליו. עיקר עניינה של קבוצת תמיכה הוא בתכנים שמעלים חברי הקבוצה ובהקלת המצוקה. חברי הקבוצה תומכים אלה באלה באמצעות התחלקות בחוויות, במידע ובידע שצברו. בקבוצת התמיכה המשתתפים נוכחים לדעת שהם אינם לבד ורגשותיהם מקבלים לגיטימציה. כל אלה מאפשרים התחזקות, שיפור של יכולת ההתמודדות, והקלה על המצוקה הנפשית אותה חווים מידי יום החברים בקבוצה. המנחה הוא איש מקצוע המלווה את המשתתפים בקבוצה במשך פרק זמן ידוע מראש.

אחד האמצעים שעוזרים בתהליך הריפוי והתמיכה הקבוצתי הוא השימוש בתטא-הילינג. המנחה מאפשרת לכל משתתפי הקבוצה לזהות ושחרר אמונות שמעכבות אותם ולהחליפם באמונות מקדמות ומיטיבות, וביחד, כקבוצה, לעבור תהליך ריפוי אנרגטי עוצמתי ומזכך.

ידוע הדבר כי מחשבה יוצרת מציאות , וככל שנתרגל כקבוצה מחשבות חיוביות ונזמן לעצמנו מציאות של שפע והצלחה, כך נוכל באופן מתמיד לחיות חיים מלאים ושמחים. העבודה בקבוצה מאפשרת למשתתפים לקבל חוויה של תמיכה ואהבה ללא תנאי, שמאפשרת להם לצמוח באופן מיטבי.

כתוב תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם באתר.

ניתן להשתמש בתגיות HTML ובתכונות אלה: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  • מוזמנים לדבר איתי,

    תמי גינזבורג

    לבחור בחיים מתוך שמחה