דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

משבר כמנוף לביצוע שינוי

סיפור החיים שלי הביא לפתחי לא מעט משברים וקשיים, ולקח לי זמן להבין למה, איך ומה עושים עם כל זה. השלבים שעברתי בהתמודדות שלי, הכלים והעזרה שקיבלתי בדרך, והידע והניסיון שצברתי, עזרו לי להבין שיש לי ייעוד בחיים. הבנתי שכל מה שקרה לי קרה מסיבה מסוימת , ומצאתי בו משמעות. החלטתי שאני מקדישה את יתרת חיי לעזור לאנשים, בחיים הפרטיים ובעבודה, להיבנות מתוך המשברים בחייהם, ולצאת מהם מחוזקים ושמחים, kcלבחור לחיות כל יום מחדש בשמחה. זה אתגר לא פשוט.

ה”בורות” בהם שהיתי מדי פעם בחיי, עזרו לי למצוא את הכוחות שבי ולגייס את החוסן שלי, במטרה לצאת מהבור, להתפתח ולצמוח. גיליתי שיש לי מתנה טבעית:  יש בי את החוסן ללוות אנשים במצבים קשים, להחזיק עבורם את התקווה ולעזור להם לגייס כוחות וכלים שיעזרו להם להיבנות ולצמוח. בניתי מודלים וסדנאות הכוללים תפיסות וכלים שמאפשרים לנו לעשות את הדרך ביתר קלות ופשטות, והכי חשוב – ביחד ולא לבד.

משבר הוא טלטלה לא פשוטה בחיינו, ולעיתים מביא איתו חוויות קשות ומייאשות. דווקא הטלטלה והשבר, מביאים איתם הזדמנות להניע שינוי. באמצעות גיוס הכוחות והעוצמות שלנו, וקבלת כלים לחיזוק, נוכל לבצע התפתחות ושינוי, כך שבסופו של דבר מהשבר נצמיח משמעות חדשה ומספקת.

כתוב תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם באתר.

ניתן להשתמש בתגיות HTML ובתכונות אלה: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  • מוזמנים לדבר איתי,

    תמי גינזבורג

    לבחור בחיים מתוך שמחה